Met trots kunnen we melden dat Stef Verhulst ook komend seizoen het shirt van Geleen blijft dragen. De 30-jarige goalie gaat daarmee zijn derde seizoen op rij in bij het eredivisieteam en is uitgegroeid tot een vaste waarde binnen de selectie.
Twee seizoenen geleden werd samen een nieuwe weg ingeslagen, en sindsdien heeft zowel Stef als het team mooie stappen gezet. Met de groei, energie en ambitie binnen de ploeg kijkt hij vol vertrouwen uit naar het nieuwe seizoen. Vastberaden om opnieuw alles te geven op het ijs, zal Stef ook dit jaar weer onder zijn vertrouwde rugnummer 33 te bewonderen zijn.
Coach Kay is blij met het aanblijven van de ervaren doelman: “Stef is al jaren een van de kartrekkers binnen dit team. Hij is niet alleen een fijne jongen in het kleedlokaal, maar ook een goalie met ervaring die altijd het teambelang vooropstelt. Tijdens onze gesprekken gaf hij duidelijk aan de concurrentiestrijd met onze andere goalie graag aan te gaan. Dat zegt veel over zijn mentaliteit en drive.”

