Bo Dols blijft ook komend seizoen actief bij Smoke Eaters. De talentvolle verdediger kiest er bewust voor om zich verder te ontwikkelen op Eredivisie-niveau en wil daarin opnieuw belangrijke stappen zetten. Daarbij kijkt hij niet alleen naar zijn eigen groei, maar ook naar het teamgevoel binnen de groep. Volgens Bo begint succes met vertrouwen, een sterke band met elkaar en klaarstaan voor elkaar zowel op als naast het ijs.
Coach Kay ziet nog volop rek in zijn ontwikkeling: “Bo is een talentvolle verdediger die vlieguren moet blijven maken. De ijstijd die hij zal krijgen zal hij zelf af moeten dwingen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat hij dit ook zal doen. Als Bo in zichzelf gaat geloven kan hij mooie stappen maken!”
Mooi dat je erbij blijft, Bo!

